![]() |
![]() |
![]() |
Użytkownicy |
![]() |
![]() |
Na zakładce Użytkownicy należy założyć użytkowników, którzy będą korzystać z programu. Aby dodać użytkownika, należy kliknąć przycisk Dodaj. Na ekranie pojawi się okienko:
W okienku tym należy wpisać nazwę użytkownika
(min. 4 znaki), hasło użytkownika (min. 6 znaków) oraz wybrać jeden z trzech
poziomów dostępu: 0 – Podgląd danych, 1 – Pełny lub 3 – Administrator.
Aby usunąć użytkownika należy najpierw zaznaczyć go myszką na liście użytkowników:
Następnie należy kliknąć przycisk Usuń. Na ekranie pojawi się pytanie, czy na pewno usunąć wybranego użytkownika. Aby zmienić ustawienia dla danego użytkownika, najpierw należy wybrać go z listy użytkowników, a następnie rozwinąć menu na przycisku Zmień poprzez kliknięcie małego trójkącika na tym przycisku. Na ekranie rozwinie się menu.
Z rozwiniętego menu należy wybrać element, który chcemy zmienić.